Bezpieczna alternatywa tradycyjnego paintballa

Paintball Laserowy jest alternatywą dla tradycyjnego paintballa tyle, że bez siniaków i zabrudzeń po farbie. Każdy gracz zostaje wyposażony w kamizelkę połączoną z bronią. Broń jest lekka, i co najważniejsze nie strzela bolesnymi ani brudzącymi kulkami jak w tradycyjnym paintballu, lecz wiązką światła, która po trafieniu w przeciwnika odejmuje mu jedynie wirtualne życie. W trakcie gry kamizelka jak i pistolet świeci oraz wydaje dźwięki i komunikaty głosowe stosowne do aktualnej czynności. Trafiony gracz zostaje o tym poinformowany specjalnym komunikatem dźwiękowym „You are hit”, następnie pozostaje nieaktywny przez 5 sekund (nie świeci broń ani kamizelka oraz nie jest w stanie strzelać w przeciwnika w tym momencie). Każda kamizelka posiada system czujników, które podczas gry gromadzą wszystkie informacje na temat trafień. Co więcej tuż po zakończeniu gry uczestnik może prześledzić kto i kogo ile razy trafił.

Gra odbywa się na specjalnie przygotowanej arenie, tworzącej system labiryntów, gdzie zawodnicy mogą oddać się pełnej przygód i adrenaliny grze. Dodatkowo nastrój niczym z gier komputerowych potęguje oświetlenie np. lampy UV, koguty, ledy, których unikalny charakter podkreśla unoszący się bezpieczny dym tworzący mgłę. Całość dopełnia odpowiednia muzyka. Wyposażeni w broń laserową uczestnicy wcielają się w swojego bohatera z gier komputerowych przenosząc się w świat wirtualnej gry, która rozgrywa się na żywo. Mimo że to kamizelka uczestnika przyjmuje na siebie trafienia wiązką światła, na arenie panuje wspaniała atmosfera adrenaliny i współzawodnictwa.

Przed grą uczestnicy przechodzą kilkuminutowe szkolenie dotyczące budowy broni, posługiwania się bronią oraz zasad bezpieczeństwa panujących na arenie. W pokoju szkoleniowym odbywa się również ustalenie scenariusza gry czy też wybór uczestników do drużyn. Powyższa gra jest w pełni bezpieczna, co potwierdzają certyfikaty, dlatego gra nadaje się zarówno dla dorosłych jak i dzieci.

Bomby

Kontakt gracza z bombą wpływa ujemnie na jego punktację i w zależności od scenariusza gry może również wiązać się z koniecznością wizyty w bazie celem odnowienia żyć. Na naszych arenach mamy zarówno bomby które aktywują się czasowo (mogą ostrzegać lub nie), bomby odpalane zdalnym przyciskiem jak i takie które odpalamy strzałem. Kiedy gracz zostaje postrzelony przez minę pojawia się komunikat – ‘Hit by mine, you are dead’ . W przypadku gier z limitowaną ilością żyć po każdym postrzeleniu przez minę należy udać się do stacji doładowań, bez względu na to ile żyć gracz posiadał przed kontaktem z miną. W grach z nieograniczona ilością żyć nastąpi tzw. ‘Auto recharge’ i po paru sekundach gracz odzyska swoja aktywność. O rodzajach bomb dostępnych na naszych arenach gracze są informowani podczas szkolenia.

Rechargery

Rechargery lub inaczej bazy czyli stacje doładowań. Kiedy gracz zużywa całą przydzieloną mu ilość żyć lub amunicji jego kamizelka sygnalizuje to komunikatem ‘Recharge’, należy wówczas udać się do bazy w celu naładowania pistolet. Uwaga – doładowanie jest możliwe tylko w wypadku całkowitego wykorzystania żyć lub amunicji, nie jest możliwe tzw. uzupełnianie zapasów w trakcie. Na arenie mogą znajdować się bazy przeznaczone tylko i wyłącznie dla wybranej drużyny oraz bazy uniwersalne. Doładowanie następuje samoczynnie kiedy gracz wejdzie do bazy.

Granaty

Każdy gracz oprócz standardowej opcji strzału może odpalić tzw. granat (za pomocą broni), różnica pomiędzy standardowym strzałem a granatem polega na nieco większym zasięgu jaki ma granat. Uwaga, trafienie przeciwnika granatem zabiera mu większą ilość żyć i punktów niż w przypadku standardowego trafienia, osoba odpalająca granat nie zdobywa jednakże za to żadnych punktów. W opcji z limitowaną ilością amunicji granat charakteryzuje się zwykle większym zużyciem amunicji, ilość użyć granatu nie jest limitowana, należy jednak zachować odpowiednie przerwy pomiędzy jego użyciami. O sposobie użycia granatu informujemy swoich graczy podczas szkoleń.

LaserCity Biała Podlaska

Rodzaje gier

Każdy Na Każdego

Najprostszy wariant proponowany początkującym graczom. Trafiając przeciwnika gracz zdobywa punkty, kiedy gracz zostaje trafiony punkty zostają utracone. Całkowita ilość punktów decyduje o zajmowanej pozycji w tabeli. Dopuszcza się grę w dwóch wariantach. Pierwszy tak zwany „Unlimited” w którym gracz otrzymuje nieograniczoną ilość amunicji oraz żyć. W drugim wariancie ilości żyć oraz amunicji jest limitowana a po jej wyczerpaniu gracz musi udać się do specjalnego miejsca zwanego „Recharger” w celu doładowania. Min. liczba graczy 2.

LaserCity

Team Game (Gra Drużynowa)

W tej odmianie nowoczesnego paintballu, gracze zostają podzieleni na dwie drużyny: Czerwoni oraz Zieloni. Wygrywa drużyna której gracze zdobędą najwięcej punktów, punkty graczy z danej drużyny są sumowane. Nie ma obowiązku aby w drużynach znajdowała się ta sama ilość osób. Istnieje wariant w którym trafienia do graczy ze swojej drużyny są wyłączone lub też nie. Dodaje to dodatkowy stopień trudności gdyż przypadkowe trafienie gracza ze swojej drużyny zabiera punkty osobie trafionej i strzelającej w efekcie czego drużyna traci aż dwa punkty. Gra drużynowa, podobnie jak i „Solo” jest dostępna w opcji „Unlimited” oraz w opcji z doładowywaniem w bazach. Minimalna liczba graczy 4.

VIP Defence (Ochrona VIPA)

Gra drużynowa, której celem jest zdobycie jak największej ilości punktów dla swojej drużyny. W każdej drużynie wybieramy VIP-a który zostaje naznaczony specjalną opaską. Punkty są przydzielane tylko i wyłącznie za strzały do VIPa drużyny przeciwnej, tak więc celem pozostałych graczy jest ochrona swojego wybrańca i atak na VIP-a drużyny przeciwnej. Każde trafienie do przeciwnika deaktywuje go jak w pozostałych scenariuszach, jednakże nie są za to naliczane punkty. Gra jest dostępna zarówno w opcji „Unlimited” jak i z doładowywaniem w bazach. Zaleca się aby w grze brało udział przynajmniej 8 osób (po 4 w każdej z drużyn).